This is how I roll ;)

2012-09-24
09:59:28

Hehe, kommer inte på någon rubrik XDXDXDXD

Hehej




Jahap, nu sitter jag och ska käka frukost. Hotellets frukost verkade inte va något vidare så en av mina mostrar gick iväg tidigt på morron och köpte frukost. Yay!


Typ en kvart senare



Ja nu har jag käkat frukost. Intressant va!? Hehe nope såklart inte ;P lite baguetter me ost och apelsinjuice mmmm mums! Nu när vi e mätta och belåtna så ska vi klä på oss och fixa oss sen ska vi hitta lovre (vet inte om de stavas så hehe) det e ett museum ned bland annat tavlan månalisa där ska vi gå runt, men den mesta tiden kommer nog att gå åt till att hitta själva museet ;) sen på kvällen ska vi till vackra Eiffeltornet <3 fick mindre bra bilder på de igår men dem fins på kameran :) jag bloggar från mobilen förstår ni. Han äntligen fått en iPhone så nu kan jag instagrama, Facebooka, och blogga från vilken plats på jorden jag vill! Bara det finns internet ;)


Aja nu ska vi göra oss klara för att gå! ;)


Chao! :))



//Melle

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: