This is how I roll ;)

2012-05-27
00:28:23

Eurovision song contest

Heejaaaaaa Sverige!




sitted och tittar på eurovision song contest. sverige vinner för fan! Yeeeeeeeeeeees! Go Loreeeeeeeeeeeeeeen! 

Wihoooooooooooooooooooooo! OFC kmr sverige att vinna jag menar det ser man juh! Sverige får typ alla tolvor som finns i hela omröstningen. Härligt järligt snart så har alla länder röstat och då kmr vi alla att se att SVERIGE ÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEEEER! Nu e det helt klart att sverige vinner, man kan se det. Ingen kan komma om Sverige nu. 360 poäng när jag skriver dethär och dethär e det sista landet som ska rösta. OMFG Sverige vinner!  wohoooooooooooooooooooooooooooooooo Sverige sverige sverige sveeeeeeeeeeeeerige! 
Loreen vi i sverige e stolta! Du har förkänat att vinna!






Euphoria!




Ett litet youtubeklipp.

imorrn så bär det av mot sverige igen. Borta bra men hemma bäst som man säger.



idag har jag shoppat litegran men bilder kmr upp senar jag vet int exakt när men snart!



Jag måste sova jag ska upp tidigt om jag ska hinna med planet!



Natti natti alla söta och snyggt jobbat Loreen!










//Melle

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: