This is how I roll ;)

2012-05-24
11:06:06

Dag2: Frukost nudå

Morron!







Just nu så sitter jag i trappen och ja... jag bloggar. Jag kmr att lägga upp bilder i dethär inlägget lite senare men just nu så ska jag bara skriva lite allmänt om vad jag gjorde igår.
När vi kom hem till moster så satte vi oss ner och tog det lite lungt efter resan, sedan så började vi promenera iväg mot Einkaufzentrum, det e en jättestor galleria, utan tak! Super coolt! men anyway jag hittade en jätte fin jeans jacka där igår så idag (om mamma tkr att den e okej) ska jag köpa den. Härligt härligt.



Nu har jag märkt att jag int kan ladda upp några bilder från min mobil!
aja det får väll bli lite senare för jag vill ner och äta frukost! 
Jag kan kanske ladda upp lite gamla bilder


Photot by: Melle (Me)
Redigering: none


Måste äte frukost



Puzzpuzz




//Melle :*

Kommentar:

Kikar in och hoppas du haft en trevlig torsdag. Sommaren verkar ju vara på de flesta ställen så hoppas du fått njuta lite av den

2012-05-24 @ 13:34:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: