This is how I roll ;)

2012-05-26
11:06:23

Dag3/Dag4: Gårdagen/En ursäkt

Heej!





Jag han int blogga igår så jag slänger in gårdagens inlägg nu.





Dag3:
(Dvs igår)
Idag har jag varit vid flode Rhen. Det var ganska spänande, vi åkte te.x. linbana ver Rhen och det var en aning läskigt med take på att vi var flera km över marken och uinder oss fans det ett stort och starkt vattenfdrag som man knappt skulle överleva i pga alla båtar som åker där! Det fins båtar som fraktar bilar fram och tillbaka!
Det e helt sjukt tkr jag! En till grej som e sjuk e min allrgi som har blivit värre ggr 10 000  usch!
Aja efter att vi hade åkt linabana gick vi in i en parkj ful med konstiga och galna skulpturer,
en av skulpturerna såg ut som en kontainer som man slänger soppor i! Så ett av "konstvärken" såg ut som en kontainer och först så trode jag att det var det! Sen så tittade pappa i en brochyr där det stog vem som hade gjort alla konstvärk osv osv och där så fans det en bild på kontainern! Jag var helt chockad!



Sedan så började vi dra oss mot stan för att luncha lite men efter som att vi varken kan tyske elr vet ngn bra resturand här i tyskland så fick vi leta och tillslut så blev det den bästa lunchen i världen! Glass! Jag fick äta glass till lunch! fatta azum! mmm det var sååååååå gott! Önskar jag kunde dela den med er ;)




 efetr lunch så gick vi mot stan pch påväg dit köpte vi en väska och såg världens coolaste affär! Det var typ en massa stora skulpturer i metal. Te.x. två giraffer i naturlig storlek i metal! ganska coolt?
Jag har int ngr bilder därifrån iaf int på girafferna men jag har en bild på ett lejon!  Iaf det var super coolt!



 Efter det så åkte vi hem. När vi kom hem så bestälde vi pizza från ngn pizza affär som heter Hallo pizza. viste ni att man får bord med pizzan och att det finns pizza men ägg och spenat och typalkt ni kan tänka er! Jag tog iaf en pizza med tongfisk och lök. ganska gott faktiskt. Och efter maten så spelade vi ett spel som heter hottel. pappa gick i konkurs men jag och min kusin klarade oss ganska bra!  Fast vi spelade aldrig klart spelet. Klockan blev 1 på natten så jag var tvungen att sova.

Det var typ hela dagen (gårdagen)




Dag4:



först och främst sorry för att jag int bloggade ngt igår! Men det fick bli i samma inlägg som dethär! Och det funkar nog? jag vet int riktigt vad vi ska göra idag men jag hoppas att vi ska till Einkofzentrum (vet int om det stavas så, tror int det) och shoppa. dewt har int blivit lika mkt shopping som jag har förväntat mig... liten besvikelse men jag får hoppas att jag kan åtegälda det idag! För vi ska ju trotsallt till ett superstort shoppingcenter som e fult av affärer.


jag lovar att blogg lite senare fölr min pappa håller på att stressa ner min! Måste käka frukost nu.




Bye sötnnosar!







//Melle

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: