This is how I roll ;)

2012-05-24
13:03:43

En present från Iran!

Hallu





Min moster har ju varit i iran där min andra moster bor och min moster från iran har skikat mig en jätte fin present!



En superfin ask

och när jag öppnar asken finner jag:

ett par suuuuuuuuuuuuuuper fina fjärilsörhängen!
i äkta silver! Den e såååååååååååååå fina! Ursäkta
för bilden. Den e ganska dålig.


Jag tror att min digitakkamera ligger i mosters bil så jag har det int här, det kan kanske bli lite dåliga bilder för ibland så tar jag bilder med min webcamera och jag håller på att fixa överladningssladden till mobilen.




Nu orkar jag int blogga mer!



Puzz puuuuuuzz






//Melle


(Dethär e ett unlägg som jag int han skriva klart så nu kmr ett inlägg till)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: